640:- i restskatt!
ett busskort kan man säga...
JAG ÄR INTE SNÄLL!
Själv måste jag pröjsa 500:-
Fool me once, shame on you;
fool me twice, shame on me!
hehe det är fan nice men tänk på att det brukar jämna ut sig så du kanske får betala tillbaka massa nästa år. men jag hade inte brytt mig om det
jag ska få 8200 tillbaka i år. anmälde mig fort som fan för bankid och skrev upp mitt kontonummer så jag ska få dom så snabbt som möjligt.
aktier låter faktiskt ganska spännande, bara för jag själv har funderat mycket på det men är inte nog av en gambler för att sätta igång.
"It's a strange world. Some people get rich and others eat shit and die."
5684:- tror jag det blev.
Kan man betala hyra med!
"Våldtäckt är ungefär det samma som att göra inbrott"
-TT
Kan inte direkt skryta med mina 7,5 tusen:P men kärringen drar in 14,5 i år så då blire party![]()
fick betala 3 800 riksdaler :P och ligger 8k minus för att ha sladdat in i ett träd med en bil för 500k
Mina 12300kr som man fick tillbaka på skatten svalde Benzen med rykande fart![]()
"Bara för att man är andra generationens invandrare så betyder inte det att man är svensk" //Godseye
8k restskatt. BOYA!!
Death is the solution to all problems. No man - no problem.
Joseph Stalin.
jag skrev att jag skulle tjäna 60k netto, tjänade 71k brutto. Men jag trodde att man skulle skriva vilken summa man skulle tjäna i NETTO. Men det va i brutto man skulle skriva. vilken fail.
Death is the solution to all problems. No man - no problem.
Joseph Stalin.
7034kr idag.
Tackar tackar.
Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att framföra dem.
- Voltaire
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)