Tänk på en sak nu folk, det finns inte samma bensin på den tiden, inget gsm när inte ens nmt nät. Strömmen går inte på samma som idag så ladda en laptop går icke heller. Men knark är närmre min ide. Jag skulle nog tagit med mig en bok om senaste 100 årens sportresultat, börjat spela och tjänat kosingen...
Där har vi den Precis det jag tänkte plita ner här när jag såg rubriken.
Vore mycket grymmare att starta en religion eller nåt.
Ursprungligen postat av Aanakin
Du lär ju bli mördad eller stenrik.
Det är lite 50/50 med att starta en religion på den tiden.
Finns det någon erkänd "religion" som grundades däromkring? Det enda jag kan komma på är Jehovas Vittnen men d e fan en sekt. Startade väl i slutet på 1800?
Skulle va skoj att veta om man kan få sin nya religion erkänd på så kort tid?
Eller en historiebok, så hade jag kunnat förutspå första och andra världskriget och massa annat gött. Sen hade jag styrt in alla på att 1980 är det dags att börja fängsla araberna, annars tar dom över. Då kanske världen hade sett bättre ut idag!
Hade blivit religion på nolltid!
Ursprungligen postat av sonic
Kör vilka kläder som helst men lägg bara till en midjeväska. INGEN kommer vilja ligga med dig.
Jag tycker lite som korl, vafan ska ni me massa cash till på 1900-talet?
Vore mycket grymmare att starta en religion eller nåt.
Om jag förstått historien rätt så är det på det viset att desto tidigare i tiden desto större orgier o svinerier hittade dom rika på. Så cash is king i alla tider.
Tänk bara på romarriket fy fan vilken härlig tid det måste ha varit
Ursprungligen postat av Good_Mourning
Dom som säger att svarta har en IQ som ligger 20 poäng högre än våra.
Tidsmaskinen...
Jobba i början av 1900 talet... Öppna bank konto
Ta ut pengarna i nu tid(vilket lär vara en förmögenhet)... Leva livet... åka tillbaka och jobba.... repeat.
Senast redigerad av Schmid den 2009-11-17 klockan 03:29.
Tidsmaskinen...
Jobba i början av 1900 talet... Öppna bank konto
Ta ut pengarna i nu tid(vilket lär vara en förmögenhet)... Leva livet... åka tillbaka och jobba.... repeat.
Du kan ju inte ta med dig något tillbaka om det ännu inte finns...?
Ursprungligen postat av sonic
Kör vilka kläder som helst men lägg bara till en midjeväska. INGEN kommer vilja ligga med dig.